Monday, 20 April 2009

Cubicle lama aku


This was my working cubicle, a nice cubicle. Untuk pengetahuan Afrezal, bilik Makmal Sains Komputan / Makmal Smart Card / Rezdrake's Lair telah dibahagi dua. Majoriti (tempat aku, en. Hazmin, Muhammad Awwad & General Abdellah) dibubuh cubicle dan programmer (dan S.A.) kebanyakkan wanita ditempatkan di situ. Kemudian satu lagi tempat server dibuat 8 cubicle (kawasan hang duduk afrezal), asalnya takde orang, kemudian penuh dengan S.A. baru.

Dua bilik yang aku sebutkan tadi, kini telah direnovate dan dicombine semula untuk dijadikan bilik seminar.

So selamat tinggal one of my best cubicle

2 comments:

  1. hmm aku pun tumpang bersedih.. itu laa satu2nya kubu paling kuat dah strategik dari Utara ke selatan.. one of the best place untuk panggilan kerja.. rindu sebenarnya cubicle tak siap aku tu.. banyak ilmu diperoleh dari bilik tu.. syukur aku dapat manfaatkan sepenuhnya masa aku kat sana.. nanti amik laa gambar penuh bilik tu.. aku nak tengok

    ReplyDelete