Monday, 25 May 2009

Dosa di Hypermarket

Kalau kita buat carian tentang tajuk VCD Lucah tempatan di Google atau Yahoo!, pasti terpancutlah tajuk-tajuk seperti "Pramugara Terlampau", "Datin", "Tupah", dan "Artis". Bahaya tau benda-benda macam ini. Ber-dosa

So hari itu, lepas pulang dari kerja, aku pergilah satu Hypermarket tu. Tak ku sangka, rupanya di situ juga ada dosa. Elok je kat celak-celah. Maka tanpa perduli aku pun lantas menyeluk dan meraba-raba dalam poket seluarku mencari telefon bimbit. Aku ambil dua tiga keping gambar untuk tatapan anda semua. Biarlah dosa ini diketahui ramai...


Mamat ni semacam je...


Dosa-dosa yang aku katakan itu
Posted by Picasa

2 comments:

  1. hehehe dosa yangbercampur-campur yeee???

    macam2 jenis dosa leh dapat kt sini...

    ReplyDelete