Friday, 3 June 2011

#KekandaGaban (Spoof #AdindaEvans) Kesah apa aku bukan teruna?


Satu spoof untuk blog AdindaEvans ... Apa jadi sekiranya Gaban menulis blog macam "adinda evans"? (Itu la Gaban... banyak sangat masuk ruang angkasa setan).

ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai lelaki ada TERUNA. skrg susa nk dpt duda yg masih teruna . aku kesah ape org nk pggil aku duda ? lau kau mara org pggil kau duda , means betol la yg kau tu duda . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade teruna ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN!* puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita ade MARUAH DIRI ! thankyou :)

No comments:

Post a Comment